❣
Merhaba
Dün gece bu güzel kitabı bitirdim.
@senay_senturk80 'ün kitabı @gecekitapligi 'ndan.
Kitabın konusu, bana hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını bir kez daha gösterdi.
KONUSU Ailesi parçalanmış bir kadın, aldığı bir telefonla hiç görmediği babasının ölüm haberini alır.
Apar topar gittiği Ege Kasabası'nda onu kocaman güzel bir ev, hizmetliler ve büyük bir şirket karşılar. Hımmm yakışıklı ve karizmatik ortağı Ekim Bey'i de unutmayalım.
Bu büyülü yer onu bir müddet sıkıntılarından uzaklaştırır. Oysa Bennu çok büyük bir yanılgıya düşmüştür.
Dost bildiklerinin çevirdiği işlerden, düştüğü ağdan bakalım kurtulabilecek mi?
Kitabı çok severek ve beğenerek okudum. Keyifle kahveler içtirdi bana. Güzel bir aşk da okudum, korkunç bir gerçek de...
Böyle kitapların, büyük yayınevleri tarafından keşfedilmesini istiyorum.
Sevgili yazarımızın yolu açık olsun.
❤❤❤❤❤❤❤ #pinarinkitapbahcesi #gecmisingolgesinde