·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2020 13:02 Defne'nin babasının zoruyla güney kız lisesine gitmesi ve kuzey erkek lisesi ile düşmanlığı anlatıyor. Çok güzel Bi gençlik kitabıydı inanılmaz güldün her karakterde kendinize ait bir şeyler buluyorsunuz. Hele ki defne'nin güney kız lisesi ile olan dostluklarını görünce insan ister İsteme imreniyor. Kitabı mutlaka okuyun.