Kitabı hızla okuyup bitirmemi yazarın kaleminin sadeliğine, hikayenin akıcılığına, karakterlerin sevimliliğine borçluyum. Fantastik serilerde ülkemiz yazarlarının da yer bulmasının zor olmadığını anlamış oldum. Doğa ana ve yarattığı varlıkları sevdim ben. Devamı en kısa zamanda gelir umarım.