Merhaba Arkadaşlar, Moderatörlüğünü yaptığım Şaban Alıyev 'dan çıkan @gonulldmrr 'in #KötüKadın isimli ve imzalı kitabını çok güzel bir grupla okudum. Bu kitabın telif geliri yazar tarafından kadın sığınma evlerine bağışlanmıştır.İsmi gibi gönlü geniş yazarımızın kendi gerçek yaşantısı olup eserini okuyun ve okutun derim.
"Toplumların en güçlü temeli olan,çocukların ve kadınların hep iyiliğini, gerçekte ise sürekli köleliği isteyen bir ailede ayakta kalmanın direnmenin başarısıdır "bu eser...
Hayatın kirli elleri henüz kundakdayken başladı.Anne ve baba sevgisi görmemiş,küçük yaşta aldığı yükleri sırtlamış Gönül'ün hikayesini anlatmak istiyorum.
Gönül küçük yaşta daha ilk okula başlarken tek başına mücadele ederek ayakta kalmayı başarır.Ailesi istemesede onu ekmek teknesi gibi görselerde; azmiyle liseyi bitirir.
İlgisiz bir anne ,alkolük babası olan Gönül;şiddete ,istismara ve hakarete uğramakdan kaçamaz.
Tanıdığı sandığı kişiyle (ismini bile yazmak istemiyorum.) evlenmeye karar verir.Tek istediği babasına benzemeyen mutlu, ilgili,şevkatli Gönül'e sahip çıkacak biriydi...Kader oyununu çiçeği burnunda yuvalarınada gölge düşürdü.Yağmurdan kaçarken doluya tutuldu Gönül...
Gönül'ün yaşantısı hiç kolay olmadı.Her ayağa kalktığında güvendiği kişilerden darbe almaya devam etti.Buraya kitapla ilgili saatlerce görüşlerimi yaza bilirim.Çok daha fazlasını kitapda bulacaksınız.
Kadının ailenin önemini bir kez daha sorgulamama sebep oldu.Okunmaya değer bir kitap olduğunu düşünüyorum ;çünkü nelere dert yandığınıza,neler için sorun ürettiğinize üzüleceksiniz. Yazarın devam kitabıda olduğunu ve eserin tüm geliri Şehit ailelerine bağışlandığını belirtmek isterim. Bir çok susturulmuş kadınların örneği olsun @gonulldmrr
kaleminiz daim olsun. Cesaretinize azminize hayran kaldım.