·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2020 09:24 Merhaba Arkadaşlar; moderatörlüğünü üstlendiğim güzel bir grupla @eyobiiyayinlari 'ndan çıkan @mustafakaya903 kaleme aldığı #TutundumGözlerine isimli şiir kitabını okudum. Son zamanlarda okuduğum en güzel şiir kitaplarından olduğunu belirtmek isterim.
Yazarın aşkla sevgiyle emek vererek , harika lezzetli duygular barındırmasına sebep olduğunu düşünüyorum.@mustafakaya903
kaleminiz daim olsun.Emeğiniz için teşekkür ederim.
Kitabın kalitesi ve kapak tasarımının çok başarılı olduğunu farkedeceksiniz.Benim gibi şiir sevenlere tavsiye ederim.
Kitapdan severek okuduğum bir şiir paylaşıyorum.
"METCEZiR
Yılların birikmiş ağrısı zonkluyor kafamda
Hüzünler lime lime içimi parçalıyor
Gönlüm gelgit görmüş deniz misali
Kararsız,umarsız bir inip bir alcalıyor
Mazi derin bir yara içimde çöreklenmiş
Acılar üreme mevsiminde çoşkulu ve istekli
Dert bitmeden derdime bir yenisi eklenmiş
Dermanım yetişmiyor uzakta ve köstekli
Yaşam koyu bir gece,kabus içinde kabus
Birisi bitmemişken bir yenisi başlıyor
Gönlümdeki boşluğu dolduramaz okyanus
Günahtan bıkmış şeytan kendisini taşlıyor
Yüreğime su serpse bir merhamet elçisi
İçime yakan korlar,azıcık olsa sönse
Kapkaranlık vijdanım adalet temsilcisi
Katılaşan şu kalbim bir pamuğa dönse"