·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2020 09:26 Merhaba Arkadaşlar size değişiklik olsun cümleye böyle giriş yapayım dedim. Bir anne olarak cocuk kitaplarını yakından takip ediyorum.
@marticocukkitaplari 'ndan çıkan #samedbehrengi 'nin kaleme aldığı #BirŞeftaliBinŞeftali isimli kitabını okudum.
Öncelikle kitabı ilk okul seviyesindeki tüm çocuklar için test ederek okuduğumu belirtmek istiyorum.Keyif alarak okuyacaklarına inanıyorum.
KİTABIN ARKA KAPAĞI
Meyvelerini yoksul çocuklarla paylaşmak isteyen bir şeftali ağacının öyküsü
Ali ile Polat iki yoksul çocuk.En büyük zevkleri de meyvelerini kimseyle paylaşmayan ağanın bahçesine dalıp bir kaç şeftali aşırmak.Ağaçlar her yıl öyle iri öyle sulu şeftaliler verir ki insan yemeğe bile kıyamaz...Ama ağa da uyanık;ağaçların başına zalim bir bahcıvan dikmiş,bir tane bile koklatmıyor kimseye.
Sonra mı?Sonrasında olanları bir şeftali anlatıyor bize:Etlerinden sıyrılıp nasıl çekirdek olduğunu, kışın toprakta dinlenip baharda filizlendiğini ve büyüyüp bir ağaç olduğunda Ali ile Polat'ı ne çok özlediğini...