Merhaba Arkadaşlar;size düzenli olarak kızımla birlikte okuduğum ve önerdiğim kitaplarla gelicem.
Büyülüdağ 'nden çıkan @antoine_de_saint_exupery kaleme aldığı cocuk klasikler arasına giren #KüçükPres kitabını okudum.
Öncelikle her yaş grubuna hitap ettiğine inanıyorum.Yazar, İçinde çocuk gözüyle kaçırdığımız duyguları okuyucuya sade ve akıcı bil dille ifade ediyor.
Arka Kapak
"Güzelsiniz,ama değersizsiniz, boşsunuz"diye sürdürdü Küçük Prens "Kimse sizin için canınızı feda edemez.Yoldan geçen sıradan biri,benim gülümün sizlere benzediğini,sizlerden hiç bir farkı olmadığını düşünebilir tabii.Ama o tek başına, hepimizden daha değerli; çünkü ben onu suladım.Çünkü fanusu onun üzerine kapattım.Çünkü paravanla,onu korudum.Çünkü onun tırtıllarını öldürdüm. Kelebekler olsunlar diye bıraktığım bir iki tane dışında. Çünkü onun yakınıp sızlanmalarını,kendini beğenmelerini,hatta susmasını bile dinledim.Çünkü o,benim gülüm"...
Tavsiye Kitapdır...