·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mayıs 2020 13:43 Uyanın eyy gafiller...
Kendimi 3 sezonluk bir dizi bitirmiş gibi hissediyorum.
Karkterleri öyle benimsetiyor ki; 4 kitap önce ölen karaktere atıfda bulunuyor, onu hatirlayip özlüyorsun. Çok beğendim seriyi "acaba" diyen bence okumalı.