O Kadar Peygamberimizin (s.a.v)hayati ile ilgili kitap okudum ancak bu kadar iyisine rastlamadim. Bülbülümüzün Hz.Ibrahim den öyle bir gülün gelecegini ögrenip ;
Asırlarca O gülü beklemek...
O Gülün hasreti ile yanmak...
Ve o güle kavuşmak...
Her anında her zamanında ya gökyüzünde yada yanı başında onun için şakımak...
Müslümanlığın şahidi olmak...