·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2020 04:25 90’larda geçen bu roman gerçek bir hikayeye dayanıyor. Nazlı'nın yakın arkadaşı Canan'ın sevgilisini vapurda takip etmelerini istemesiyle başlıyor. Nazlı ve Yeşim her gün bindikleri 8.15 vapurunda Canan'ın sevgilisini takip ediyorlar. Nazlı ile Ali'nin bu takiple birlikte yolları kesişiyor. Böylelikle başlıyor bu güzel aşk hikayesi.
Kitap bizi 90'lara götürüyor ve çok keyifli bir nostalji yaşatıyor. Kitabın tek sevmediğim yanı sadece ikili bir ilişki görüyoruz başka olaylar da eklenebilirdi belki. Ben çok fazla aşk kitapları sevmediğim için de böyle hissetmiş olabilirim. Fakat kitap çok akıcı. Okumuyor, adeta olayları izliyorsunuz. Okurken keyif aldım ben. Siz aşk kitaplarını seviyorsanız bu yaşanmış, sımsıcak aşk hikayesini çok seveceğinize eminim.