Hayata karşı umutlarınızı kaybettiyseniz ve dini-manevi yönden briaz eksikseniz bu kitabı hemen okumalısınız.Okurken her sayfasından zevk aldığım evet evet benim gibi düşünen biri var dediğim bir kitaptı.Yazarla otobüste okulda evde sanki hep sohbet eder gibiydik.