Kendine has mizahı ve ironisiyle mutlaka okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Fakat,donanım ve ön hazırlık gerektiren bir kitap olduğu da bir gerçek. Bu kitabı anlayabilmek ve zevkle okuyabilmek için gereken bilgiye sahip olmadığımı gördüm okurken. Eksik olduğum konuları görmek ve kendimi geliştirmek için iyi bir yol haritası olacağını düşünsem de Felsefe ile ilgili bilgi birikimim arttıktan sonra tekrar okuyacağım şüphesiz. O okumadan sonra her şey daha net olacaktır diye düşünüyorum. Ne güzel kitaptın sen; fakat ben henüz hazır değilmişim sana!..