Kitab tam bir gençlik kitabı olarak görünebilir ama arkadaşlık ilişkileri, sevgili durumları çok gerçekçi işlenmişti. Şahsen kitabı okurken güldüğüm çok yerler vardı üzüldüğüm yerlerde oldu. Bana çok yakın gelen bir kitaptı kitapta kendimi bulduğum yerler de vardı. Okumanızı tavsiye ederim