1/10
·168 syf.··
2020 20. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 25 Mayıs 2020 14:52
Umarım bu tarz kitapları okuyup kitap okuduğunu sanan yoktur. İnstagram sayfasını çok sevdiğim için aldım ama 10 yaşındaki çocuğun kalemi gibi ve zamandan ziyade ağaç israfı
Ve Usulca Fısıldadı KalbimPetunya · Destek Yayınları · 2020300 okunma
·
190 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu platforma yeni katılmamdan dolayı kitaplarımı yavaş yavaş ekliyorum, kitap reklamı ya da editör incelemesinden ortaya çıkan sonuçlardan ziyade okuduğum kitaptan aldığım duygu ve çıkardığım derslerin daha önemli olduğunu düşünüyorum. Ülkemizde maalesef ki herkes kendini kitap eleştirmeni sanıyor okuduğumuz kitapların kalitesinden yanayım anlamsız boş laflarla argo kelimelerle doldurulmuş sayfaların asıl zaman ve ağaç israfını olduğunu düşünüyorum .
Gerçekten ağaç israfı yapanları görmek lazım diye düşünüyorum (örn:pucca ,nilgün bo gibi) , kitabı okudum ve beğendim tavsiye de ederim . 10 yaşındaki çocuğun kalemi gibi demişsiniz 10 yaşında kitap yazan bir çocuğumuzun Özgenin Renkli Dünyası kitabını tavsiye ederim.
Sena Kulakoğlu
Gönderi Sahibi
Pucca kitaplarının edebi özelliği olduğu savunulmuyor her yerde 🙂 ağır kitaplardan bunalıp kafa rahatlatmak amacıyla okunuyor. Hiçbir yerde boy boy reklamı da yapılmıyor. Şahsen ben yoğun bir şey okumak istemeyip yine de okumaya ara vermemek için okuyorum 🤙🏻 Bahsettiğimiz kitabın yarısı boş çizimlerle doldurulmuş ve kitabı oluşturabilmek için yüksek puntolarla yazılmış. Bir kitap okuyup kendinizi kitap eleştirmeni sanmamanızı tavsiye ediyorum. Saygılarımla...
Sen bir de git Filiz Puluc'un veliaht kitabını oku . Emin ol bu kitap ona ve onun gibi kitaplara bin basar. Ayrıca eğer bu kitabın 10 yaşındaki bir çocuk yazmış gibi olduğunu düşünüyorsanız siz ya Kafkasınız ya da Stefan Zweig . Tabii bu kitap ergen kitabı olmadığı için begenmezsiniz. Neyse ya size laf anlatmak saçma.
Aradığım yorum 👍🏻