·342 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2020 22:11 •Üstad’ın okuduğum ikinci kitabı. Kalemi o kadar muazzam ki okumayan gerçekten çok şey kaybediyor. Kelimelerin seçimi, cümlelerin muntazamlığı... Hz.Ali’yi anlatırken, sanki o zamanda yaşamış gibi hissettim. Olayların içindeymiş gibi..
İyi ki okumuşum, sizde okuyun bir saniye bile düşünmeden.
Sırada ‘Çöle İnen Nur’ var.
—————————————————————————————————————
•ve bugün Üstad’ın vefat yıldönümü.
Rahmet olsun.