8/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
“ vazgeçmek kolaydı ama unutmak zorluyordu adamı. İsteseydim onu da yapabilir miydim bilmiyorum Ama onu her seferinde hatırlamak güzeldi. Onu çok sevseydim eğer belki de unutabilirdim , oysa ben güzel sevmiştim... Önyargı ile yaklaştığım ve vakit kaybı olacağına inandığım bir kitaptı, yanılmışım çok etki bırakan güzel bir kitap tavsiye ediyorum... iyi okumalar
Seni En Güzel Ben SevdimUğur Babat · Çınaraltı Yayın Dağıtım · 2016180 okunma
·
136 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.