Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 25 Mayıs 2020 23:45 Zweig'in Satranç'tan sonra ikinci okuduğum kitabı yine bir gemi seyahati içerisinde hikaye örgüsünü kurmuş.
Kitaba başlayıp bitirmeniz o kadar hızlı oluyor ki daha uzun olsaydı hissine kapılıyorsunuz.
Hayatta pişmanlıklar bir anlıktır ,bazen bu pişmanlıklar sizi esir alır ve bu duygudan kurtulmak için onun peşinden koşarsınız . Ancak önünüze ne çıkarsa çıksın onu engelleyemezseniz. Amok koşucusu gibi ya başkasına yada kendinize zarar verirsiniz...