·256 syf.····Okunma: 26 Mayıs 2020 18:58 Kızımda başlayan anlam veremedigim pembeye olan ilgiden dolayi alıp okudugum ama zor bitirdigim bir kitapti. Yazarın verdiği ornekler anlattığı olaylar beni fazlasiyla sıktı. Sürekli anlatılan frozen filmini izlemedigim ve henüz o aşamaya gelmediğimiz için olabilir ama o kısımlar daha da sıktı. Bazı bölümlerde kızlara ve erkeklere yüklenen toplumsal rollerle ilgili araştırmalar ve sonuclari ilgi çekiciydi.