Aristo'nun iyilikten, mutluluktan ve mutluluğun ne olduğundan ve erdemlerden bahsettiği bir kitaptı. Çoğu yerde kendimi, sorgularken ve konuların üzerine düşünürken buldum. Çok bayılmasam da öğretici bir kitaptı. Özellikle adalet ve dostluk hakkındaki bölümleri daha çok beğendim.