Gogol'un akıcı ve iğneleyici anlatımını çok sevdim. Sırasıyla bir şizofrenin, burnunu kaybeden bir adamın ve en büyük mutluluğu diktirdiği yeni paltosu olan bir adamın dünyalarına konuk oldum. Bu üç dünyada işlenen dışlanmışlık, sıradanlık, alt-üst sınıf gibi kavramlar öyle doğal bir konumda ki okurken hiç sıkmıyor ve klişe gelmiyor. Karakterlerin hayatını izler gibiydim. Kitaptaki 3 öyküden favorim Palto isimli öykü oldu. 'Gogol'un başka hangi kitabını okusam acaba?' heyecanıma önerileriniz var mıdır?