10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 30 Mayıs 2020 01:45
Kitabı dinlerken aklımda en net kalan cümle şu: "Üzülmeyi bırakın, üzülmeyin" O diyorsa demek ki üzülmemenin bir yolu var. Bu yola nasıl çıkılır? Bir gün üzülmemenin tarifini tadarsam mutlak paylaşacağım dedim. Sonra şu geçti aklımdan: Tarifi olsaydı, O mutlaka değinirdi buna. Bazı şeylerin tarifi yoktur belki... Ya da tarifi verdi ama ben kalbimle okuyamadığım için göremedim. Yunus Emre ne diyordu: "Okumaktan mânâ ne , kişi Hakk'ı bilmektir, Çün okudun bilmezsin, ha bir kuru emektir!" O diyor ki: "Herkesin gece gündüz okuyarak elde edemediğine Yunus Emre odun toplayarak vardı. Her şey okumayla da olmaz. Gönül eğitimi var"
Gönül BahçesiFaruk Dilaver · Destek Yayınları · 2012190 okunma
··
208 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.