·325 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mayıs 2020 09:56 Öncelikle çok etkileyici bir kitapla karşı karşıya olduğumuzu söylemekte fayda var. Hepimizin çocukluktan yetişkinliğe geçişte karşılaştığımız ve aslında evrensel bir probleme çok farklı bir bakış açısı ile yaklaşılmış. Biz büyüdük ve kirlendi dünya... ya da biz kirlendik her şey ile birlikte! Bu ikisinin ayrımına ömür boyu varamayacak olmak ne korkunç bir durum. Büyüdükçe çevremizdeki kişiler azalacak, sevmeyi ve sevilmeyi unutacağız; ama yaşamaya devam edeceğiz. Show must go on...