Kitabı en son 5 yıl önce okumuştum o zmnlarda pek bir çıkarım yapmamıştım ama bugün yine okuduğum da bir kez daha anlıyorum ki insan bu dünyanın başına gelmiş en bencil ve iki yüzlü varlıktır. Çünkü iyi olan herşeyi yok etmek ve kendi gibi kötü yapmak ancak onların yapabileceği birşeydir .