Geçtiğimiz yıllarda okuduğum bir kitap vardı. Açlık !!! Bu kitabı okurken her sayfasında içim acımış ve mevcut durumum için şükretmiştim. Knut Hamsun'u ülkemizde tanıma fırsatı bulduğumuz bu kitabı okuduğum dönemde herkese tavsiye etmiştim. Bugün Benoni isimli kitabını okudum. Knut Hamsun'un kalemini ne çok özlemişim.
Benoni, her ne kadar özünde yaşanılan dönemin toplum yapısını irdeleyen bir eser gibi görünse de aslında ümitsiz bir aşk hikayesidir. Beni biraz tanıyanlar bilir. Aşk kitapları hemen hemen hiç okumam. Ancak Hamsun'un bu kitabında salt bir aşk hikayesinin işlenmediğini biliyordum.
Devamı : kitapofisihakan.com/edebiyat/benoni