Kitabı bitireli 2 Hafta oldu aslında ama hala yer yer aklıma geliyor.
Kitap oldukça akıcıydı. Ben anlamadan 2 günde bitirdim ve bitirdikten sonra epey bir sarsıldığımı itiraf ediyorum. Katil şüphelilerimden biri çıksa da yediremiyorsunuz sanki.
Olaylar 19.Yüzyıl Londrasında geçtiği için kadına bakış açısı beklediğim gibiydi ama Audrey Rose uzun zamandan sonra okuduğum en harika kadın karakterlerden biriydi...
Kitabın yarısına bile gelmeden önce anlamıştım kitaptaki katilin gerçekten uyarlama olduğunu. 19. Yüzyılda Londra da bir katil ortaya çıkar Hayat kadınlarını öldüren. Kendisine Karındeşen Jack diyordur ama asla katilin kim olduğu bulunmaz. Hala merak konusudur. Ben çok daha önce seri katiller hakkında araştırma yapmıştım.
Yazar bir hayli araştırma yaptığı belli. Etkilendim.
İkinci kitabı bir süre alamayacağım gibi ama aldığımda onun da hemen bitireceğimi biliyorum.
Ve son olarak kitabı çocuklara önermiyorum..