·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2020 04:14 Her ay böyle uzun soluklu bir roman okumayı tercih ediyorum ki kopukluk yaşamayayım. Bu ay ki uzun soluklu romanı ilk defa okuyacağım Ayfer Tunç'tan seçtim. İlk deneyim için çok kalın olduğunutiraf etmek lazım.
Ama çok mu çok beğendim.
Ne güzel bir şey okudum, ne büyük sızılar hissettim içimde. Umuta üzülürken buldum kendimi sayfalarda.
Kitabın bazı yerleri ilerlemiyor pek tabii uzun soluklu romanlarda olabilir bence sorun teşkil etmedi.
Ama olay örgüsü, kitap bölümlerinin geçişi, anlatıcıların bakışından olaylar hepsi muazzam bir kurguyla örülmüş.
Belkide bu yıl okuduğum en iyi "hisli roman" olarak baş köşede olacak. Evet evet ben aşk romanı demeyi sevmiyorum. Onun yerine eski Türk yazarlarının lafzını kullanıp hisli roman örneği demek istiyorum.
Ölüm hepimiz için madem, aşık olun, mutlu olun, acı çekin ve ölün canım. Fazla bişey beklememek lazım hayattan. :)