Nizamettin Bolayir;seni hiç unutmayacağım
Bir kitabı da yanıltmadı Haldun Taner'in.Teknigin,biçimin,dilin eleştirilecek bi' tarafı zaten yok,bu kitabın en tatlı tarafı arkasında bir de röportaj olması.Sanki okuduktan sonra söyleşisine gitmişsin gibi bir his.evden çıkamadığımiz günlerde Boğaz havası almak isteyenlere tavsiye!