7/10
·492 syf.··
2020 7. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2020 00:00
Kitabı kuzenimde gördüğümde konusu ilgimi aşırı çekti, zira daha önce insanların gölgesini kaybetmesi üzerine bir kitap yazıldığını görmemiştim. Kitap sıkmıyor insanı, akıcı. Yazarın ilk kitabıymış sanırım. Bunu sonrasında öğrendim ve ister istemez acemiliğin verdiği birkaç küçük nokta oluyor. Yine de kitabı sevmediğimi asla söyleyemem. Max ve Ory'nin hikayesi beni derinden yaraladı. Kitapla ilgili en üzüldüğüm nokta ise sonunun beklediğim gibi olmaması. Max ile yeniden karşılaştıkları an Ory yerine ben yıkıldım. Aksi olsaydı daha mutlu olacağım kuşkusuz. Aklımda hala bazı soru işaretleri mevcut. X kişisine ne oldu, başına ne geldi? Bu kısım neden ucu açık bırakılmış? Bunları bilmek kitabı benim gözümde daha yüksek bir puana taşıyabilirdi. Yine de zaman ayrılacak bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kitaptaki fil hikayesi ise kitabın en alıcı noktasıydı sanırım.
The Book of MPeng Shepherd · William Morrow · 20182,802 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.