Kitap aslında güzeldi ama ben okurken biraz sıkıldım ki bu tamamen benimle alakalı kitabın o konuda sorunu olduğunu düşünmüyorum. Yazarın yarattığı distopikleştirilmiş dünya kitaba ayrı bir hava katmıştı ve bence sıradan olmaktan kurtarmıştı. Kitabın sonundaysa bize tek bir son yerine 3 farklı son sunulması çok güzeldi ama gözlerim yinede 4. bir sonu aradı.
Burada demek istediğim sonu kitabı okuyanlar anlamıştır. Kitap hakkındaki genel görüşüm okursanız pişman olmazsınız okumazsanız da çok bir şey kaybetmezsiniz.
.
Katie KhanSen, Ben ve Yıldızlar