Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 31 Mayıs 2020 17:22 İki kitap birden okumuşum gibi. Kitabın seyri birden bire öyle değişiyor ki sanırsınız kahraman çıkıp başka bir kitabın içine atlıyor.
Kültürüne yabancı olmasam daha iyi sindirebilecegim bir kitap olurdu. Dinsel, coğrafi, kültürel olarak yabancı kaldığım ögeler olsa da bunlar beni yormadi. Hikaye aktı ve gitti.
Zeze'ye zaten hayranım. Duygularımın ve hayallerimin ötesinde bir karakter. Serinin son kitabını hemen okumayacagim. Şimdilik Güneşi Uyandıralım rüzgarı esmeye devam etsin beynimde.