·198 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2017 19:30 Aslında okuduğumuz çoğu kişisel gelişim kitapları bu konuyu benzer şekilde ele alır. Ama bunu okuduğumda okuduğum şeyle çok yakınlaştım. Hissettim ve sanki yaşadım. Çok başarılı bir anlatım. Kitap da bir çekim yasasından bahsettiğinden mi nedir ? Resmen kitap çekiyor yani. Bir daha bir daha okuyasın geliyor. :):) İyi şeylerin başlaması için iyi adımlar attırabilir.