Okuduğum en iyi kitaplardan
10/10
·220 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 09 Ağustos 2019 18:29
Gerçekten çok güzel bir kitaptı. kitap eğlenceli bir şekilde Greg adlı bir çocuğun hayatını anlatıyor.bu kitabı okurken ki duygularım çok güzeldi.okurken kahkahalara boğulduğum oldu.bu kitabı herkesin okumasını tavsiye ederim.
1000Kitap
Saftirik Greg'in Günlüğü 1 - Bu Benim!Jeff Kinney · Epsilon Yayınları · 20162,974 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.