·220 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Ağustos 2019 18:29 Gerçekten çok güzel bir kitaptı.
kitap eğlenceli bir şekilde Greg adlı bir çocuğun hayatını anlatıyor.bu kitabı okurken ki duygularım çok güzeldi.okurken kahkahalara boğulduğum oldu.bu kitabı herkesin okumasını tavsiye ederim.