Bu kitapla bu kadar geç tanışmış olmak beni üzdü. Yaşattığı duygunun tarifi çok zor. Son sayfaları acı içinde ağlayarak okudum ve bitmesin istedim, etkisinde uzun süre kaldım. Bir an bu kitabı okumuş birileri ile sohbet etmek istedim.Aşk kitabı sevmem ama bu kitabın da yeri Kürk Mantolu Madonna gibi bende farklı kalacak. Ne yoğun duygular yaşattın bana bugün Kamelyalı Kadın teşekkür ederim.Fahişelerin de duyguları vardır ne güzel aktardın sen bunu bize.