Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 06 Haziran 2020 20:10 Duygularımı,içimdekileri sizlere anlatabilir miyim bilmiyorum fakat bir kaç cümle yazmak istiyorum.Bazı kitaplar vardır okursun günlerce etkisinden çıkamazsın bazen aklına gelir ufak bir tebessüm edersin sadece, kitap benim için öyle oldu.Çok çabuk ağlayan bir kızım ve kitabın bazı sayfalarında gözyaşlarıma engel olamadım.Meryem ablanın kendisini,kalemini,samimiyetini çok çok seviyorum.Bizi bazen çok güldürüp,bazen üzebiliyor.Neyse kitabı çok çok sevdim.Şimdiden okuyuculara iyi okumalar...