Evet serinin son kitabıydı ve sonlara doğru göz yaşlarına boğuldum. Sonuçta 3 kitaplık bir seriydi ve karakterlere çok bağlanıp hepsini ayrı ayrı sevmiştim. Kitap sonuna kadar beni kanser etti ama gerçekten harika bir şekilde bitti. Serinin ilk kitaptan sonra en sevdiğim ikinci kitabı oldu. Conrad <3