10/10
·290 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Evet serinin son kitabıydı ve sonlara doğru göz yaşlarına boğuldum. Sonuçta 3 kitaplık bir seriydi ve karakterlere çok bağlanıp hepsini ayrı ayrı sevmiştim. Kitap sonuna kadar beni kanser etti ama gerçekten harika bir şekilde bitti. Serinin ilk kitaptan sonra en sevdiğim ikinci kitabı oldu. Conrad <3
Yaz Hep Bizimle OlacakJenny Han · Artemis Yayınları · 2018254 okunma
·
439 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.