Lyon' da düğün kısa kısa 3 hikâyeden oluşuyor. Kitabın ilk hikâyesi, kitaba da ismini veren benim de en çok beğendiğim Lyon'da düğün oluyor. Birlikte ölüme giden, gitmek zorunda kalan, insanların yüzünü güldüren bir anlığına da olsa ölümü unutturan bir aşk anlatılıyor.
Diğer iki hikâyede ise toplumdan soyutlanmış, dışlanmış insanların yaşadıkları ve soyutlanan bu insanların verdiği tepkiler anlatılıyor.
Zweig yine bildiğiniz gibi psikolojik analizleri, olağanüstü betimlemeleriyle, kısa akılda kalıcı olan hayat mesajlarının bulunduğu bir kitap. Her Zweig kitaplarında olduğu gibi yazarın bu kitabını da büyük bir zevkle okudum. Özellikle ilk iki hikaye beni çok etkiledi. Ben Okuyun derim.