·488 syf.····Okunma: 14 Nisan 2016 00:00 Kitap gayet güzeldi.Kitaptaki karakterlerin birbirlerine bağlılığı ve aralarındaki uyum cidden etkileyiciydi.Kitap içerisinde beğenmediğim tek şey normalden kat kat fazla küfür olmasıydı.Küfürlerden rahatsız olmayanların kesinlikle okumaları gereken kitaplardan biri.