·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Haziran 2020 08:26 İki Kitabıda büyük bir heycanla okudum ve kesinlikle ikisinede bayıldım ilk kitap ikincisine göre daha heycanlı olsada ikincisinide beğendim ve her mutlu son gibi bu kitapta mutlu bir sonla bitti.bishop ve ıvy karakterleri unutulmazlarım arasındaki yerini aldı.