8/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 38. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2020 17:41
Bir serinin daha sonuna geldik malesef. Larsson tarafından yazılmış ilk iç kitabın tadını Lagercrantz'tan tam olarak alamasam da yine de kötü değildi. Bu son kitapta ana hikayenin yanında bir yan hikaye var ama benim fikrim aba hikayenin önüne fazla geçmiş. Kitaptaki ana ve benim hayranlıkla okuduğum karakter olan Lisbeth'e az yer verilmiş, bu benim için ilk hayal kırıklığı idi. İkincisi ise, kitabın sonu. Çok basit, son için çok düşünülmemiş gibi geldi bana. Bu seriye bu son olmamalıydı. Bütün bunlara rağmen güzel bir seriydi, bittiğine üzüldüm...
Ölmesi Gereken KızDavid Lagercrantz · Pegasus Yayınları · 2019449 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.