Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim.
.
.
Karakterimiz Bennu.Ailesini hiç tanımadan büyümüş birisi.Bir gün bir telefon geliyor ve hiç tanımadığı babasının vefat ettiğini öğreniyor.
.
.
Gitmeye karar verir.Çok zengin bir ev,hizmetçiler,arabalar,bahçivanlar.Bennur çok şaşırır kendini beklemediği bir zenginlikde bulur.Bennu kendi ayakları üstünde duran birisi sizce bu zenginlik onu değiştirecek mi?
.
.
Tabi birde ekin var babasının iş ortağı çok yakışıklı birisi.Hadi gelin sizde öğrenin bennunun hayatını.
.
.
Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen konu geçişlerini beğendim ben akıcı ve yormuyor başarınız daim olsun.