·592 syf.····Okunma: 22 Haziran 2020 19:10 Sanırım bütün seriyi okuduğum İÇİN sıkıldım açıkçası . Diğerlerini önce okuduğum İÇİN duygunun hikayesinden duyguyla Sedat’ın vıcık vıcık dünyasından gına geldi . Zaten Ali Bekir duygu kitaplarında hepsini bitirmiştim. Açıkçası bir tek Cihan farklı bir hikayeydi alacaksanız bir duygu kitabını bir de Cihan I alın derim . Geri kalan hepsi aynı. Ben severek heyecanla okumadım. İyiki bitti dedim. O yüzden seriyi benim gibi tamamen almanızı ve okumanızı tavsiye etmiyorum hiç farklı birşey yok çünkü . Bekir’de duygu Sedat Ali hepsinin hikayesi var Ali’de öyle Sedat’ta aynı. Corona günlerinde ağır kitaplar okuyamam diye almıştım boşuna almışım