Puan vermedi·264 syf.··
2020 32. kitabı
Evet uzuun süredir inceleme yazmadım ama bu kitaba yazmamak yakışık almazdı :) 1k ailesi olarak Semih UÇAR'ı çevirdiği kitaplardan tanıyor olabilirsiniz ama bu defa yazdığı kitap ile karşımızda. Çıktığı gibi siparişini verdiğim kitabı bir solukta okudum. Çok keyifli bir okuma  ve dil öğrenme konusundaki düşüncelerimi tazeleme oldu benim için. Tazeleme diyorum çünkü doğru  bilinen yanlışların bir çoğunu yazardan ders aldıktan  sonra  öğrenmiştim.  (kendisi aynı zamanda almanca ve ingilizce Dil Koçu ve Öğretmeni) Dil öğrenme ve diğer tüm öğrenme konularında  duyduğumuz, bildiğimiz daha doğrusu bildiğimizi zannettiğimiz safasataların gerçeklerle yer değiştirme vakti geldiğini, kitap öyle net ve sağlam tespitlerle bildiriyor  ki.. Bakış  açımızı  farklı bir  pencereyle buluşturup  değiştirirken bununla birlikte öğrenmemeye dair bütün bahaneleri deviriyor. Hatırlatma: Kitabı okumadan önce  tembellik putuna balta saplamaya hazırlıklı olun. Kitabın diğer yazarı Tuğba Hanım ara ara kendi sesini duyurarak  güzel bir renk katmış bence, birbirlerini destekler nitelikteki  deneyimlerle. içeriğinden bahsedersem uzun uzadıya  anlatırım ama anlatıp  spoiler vermeyecem :) Yazar tanıdık olunca tarafsız olunmuyor evet ama tenkit olarak şunu ekleyebilirim Başlıkta ve giriş kısmında - ben dil diyecem sen öğrendiğin veya öğrenmek istediğin şeyi anla diye bildiriliyor fakat öğrenilen veya  öğrendikleri diğer alanlardan da örnek görmek istiyor insan. Yazarın birçok alanda başarı öykülerini bildiğimden herhalde gözüm aramadı değil. Şimdiden keyifli, pardon bol savunmalı okumalar :)
Kim Öldürdü İçindeki Öğrenme Aşkını?Tuğba Akbey İnan · Cezve Kitap · 2020153 okunma
·
270 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Merhaba Zehra, çok güzel bir inceleme olmuş. Ellerine sağlık. Semih Uçar'dan ders aldığını söylemişsin incelemende. Ben de bu aralar Semih Uçar'ın online derslerini araştırıyorum. Sence nasıl? Ders işleyişi nasıl ilerliyor? Bana yardımcı olabilir misin?
Zehra Yumna YILDIZ
Gönderi Sahibi
Merhabalar Elif , Çok teşekkür ederim. Kusuruma bakma biraz geç görmüş oldum yorumu tabii ki yardımcı olurum.