Kitabı çok uygun olunca e book olarak almıştım Ve sadece ismi hoşuma gitmişti. Çok çok sade bir dille yazılmış günlük hayattan bşr hikaye ama ara ara “iyice Türk filmine sardı”dedirtti. E book olduğundan ara ara dışarıda açıp okuyarak bitirdim ve Sonu da iyi ki okumuşum dedirtmedi