Selam. Bugün bir günde okuyup bitirdiğim ve çokça övülen Hayalet Kalp' in yorumuyla geldim. Öncelikle konusundan bahsedeyim. Suzy en yakın arkadaşının boğularak ölmesinden sonra denizanaları hakkında araştırma yapmaya başlar. Açıkçası kitapların konusundan bahsetmeyi çok sevmiyorum. Bana göre merakınızı azaltıyorlar bu yüzden kitapların konusundan bahsederken olabildiğince kısa ve öz bir şekilde anlatmaya çalışıyorum. Her neyse şimdi gelelim kitaba.
Kitap çok güzeldi, özellikle yazarın yazım diline bayıldım ve açıkçası kitabı okuduktan sonra denizanalarından korkmaya başladım. Kitapta denizanaları hakkında bir sürü bilimsel ve tüyler ürpertici detay vardı. Ölürken sizi sıkmayacak şekilde verilmiş bu detaylara bayıldım. Sadece kitabın sonunu sevemedim o kadar. Her yaştan insanın okuması gereken bu harika kitap sizi büyüleyecek. Okuyun, okutturun.