Kitabı bitirdikten sonra üzerime Werther'in yaşadığı hüzne benzer bir hüzün çöktü... Hayatımı, yaptıklarımı, değerlerimi ve inancımı sorguladım.
Klasiklere dilleri yorucu olduğu için hep önyargı ile yaklaşıyordum ama bu kitabı okumanızı tavsiye ederim.
Güzel kalın...