Neden boyle gereksiz bir kitabi okudum bende bilmiyorum.. cok klasik cok tahmin edilebilir. Ölümlü, ölümsüz asklari... bidi bidi diyaloglar... turk dizilerinin garip yansimalari... inatla da bitirdim...
Hep ciddiyet hep bohemmiyet olmuyor.. arada gereksiz ve bos yapmayi seviyorum.. hangimiz ara sira yapmiyor ki, durust olalim 😐😐? Saka bir yana nezaketinize tesekkur ederim.. keyifle kahveyle inceleyecegim... 🙋🙋👍