O kadar etkileyici bir uslup ki kendimi idam mahkumu gibi hissettim. Canın ne tatlı olduğunu hele geride bırakacağın evladın ve eşin olduğu zaman ölüm kelimesinin ne kadar soğuk olduğunu hissettim. Tüm bunlara bir de fakirliği ekleyin. Hayatın acımasızlığını tam hissediyorsunuz.