Siz gerçekten delirmişsiniz. Nasıl bu kadar kötü olabilir insanlar?
1000Kitap
·
1 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu soruyu sordukça insanların karanlık tarafıyla daha çok karşılaşıyor insan. Hayret etmeyi değil uzak durmayı deneyin. Bu dünyada mutluluğun şartı bu.
Çileklim
Gönderi Sahibi
İnan bu soruya gerek yok. Etrafa dünyaya yaşananlara bakmak yetiyor.
Kalp değil diğer simgeye basarak cevaplayabilisin:)
Çileklim
Gönderi Sahibi
Çok yeniyim 😂😂
Belli ediyorsun zaten. Umarım kısa sürede alışırsın😊
Çileklim
Gönderi Sahibi
Umarım 💕
Çileklim
Gönderi Sahibi
Keşke yaşayacağımız yılı seçme gibi bir hakkımız olsaydı en çok bunu isterdim. Böyle 70-80 lerde fakir ama mutlu olan insanlardan olmayı çok isterdim
Bunu herkesten duyuyorum. Açıkçası biraz komik geliyor. Yanlış anlama seni kastetmiyorum ama bu çağ yaşanmaz diyenler bu çağı yaşanmaz gale getiren insanlar çoğunlukla. Ama keşke gerçekten böyle bir şansımız olsaydı. 70lere de değil ilk çağlara dönmek isterdim.
Çileklim
Gönderi Sahibi
Her zaman iyiye odaklanmalıyız doğru söylüyorsun ama iyi olan şeyler artık azalmaya başladı bizden sonraki nesiller nelere odaklanacak çok merak ediyorum.
Bizden sonraki bu nesilden korkuyorum. Gerçekten korkuyorum.
Çileklim
Gönderi Sahibi
Doğru söylüyorsun. Böyle düşünüp dünyayı çekilmez hale getiren çok insan var.