·288 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2020 22:42 Küçükken çizgi filmini izlediğim çok güzel bir kitap, kitapta bazı batıl inanç gibi şeyler var ama aklınız yerindeys kapılmazsınız, çizgi filmdeki karakterli anlatıyor,sorular gizemli bir şekilde soruyor,bir dedektiflikle...
Kitabın en etkileyici kısmıysa cildi ve görselleri çok iyiydi.Cizgi filmdekinin aynısıydı.
Yazı şekli pekk beğenmedim biraz anlaşılmıyordu.Genel olarak Kitabı beğendim resimledi ve efekti çok iyiydi.
Çabuk bitmesinin sebebi yazıdan çok resimli olmasıydı.Eğer alırsanız resim için alın.