·720 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2020 00:35 *Tekrar tekrar okunası, ibret alınası.. İnsan okudukça aslında problemlerin Onun (sav) ve hayatının, hayatımızdaki eksikliğinden kaynaklandığını farkediyor.
*Bilmek önemli değil ama hatırlamak ve yasantiya dahil etmek çok önemli..
*《Allahim! Onlarin kalplerinde bulunan üzüntüleri yok et; geri kalanlarını da, geride kalmışların en hayırlısı kıl!》
(Efendimizin (sav) Uhud şehitlerinin ardından yakınlarını kaybeden sahabeler için ettigi dua)